DRUKTE BIJ AANVRAGEN REISDOCUMENTEN AALBURG

rijbewijsAALBURG –  Sinds 2011 is het bijschrijven van kinderen in het reisdocument van ouders beëindigd. Vanaf dat jaar moet iedereen beschikken over een eigen reisdocument voor reizen naar het buitenland en voor legitimeren in Nederland. Doordat in 2011 de bijschrijving beëindigd is, is er in dat jaar met name in december  een grote toeloop geweest op het aanvragen van reisdocumenten.

De documenten die toen zijn aangevraagd  verlopen dus deze maand. De verwachting is dan ook dat het in de maand december weer extra druk zal zijn met aanvragen. Om toch iedereen in de gelegenheid te stellen in de maand december een nieuw reisdocument aan te vragen is de afdeling burgerzaken van de gemeente Aalburg  extra geopend en wel op de volgende dagen:

                woensdag  7 december 13.00 uur – 16.30 uur;

                woensdag 14 december 13.00 uur – 16.30 uur;

                woensdag 21 december 13.00 uur – 16.30 uur;

                woensdag 28 december 13.00 uur – 16.30 uur.

Uiteraard kunt u ook tijdens de gewone openingstijden terecht:

Maandag tot en met vrijdag      8.30 uur – 12.30 uur

Dinsdag                                          8.30 uur – 20.00 uur

Sinds de verhuizing op 28 oktober vindt u de afdeling burgerzaken  weer in het gemeentehuis, Grote Kerkstraat 32 te Wijk en Aalburg.

Vanaf 1 januari 2017 gaat de gemeente Aalburg werken op afspraak. Als u dan iets wilt aanvragen, kunt u dan via de website www.aalburg.nl  een afspraak inplannen.

Share
error: Content is protected !!